dimecres, d’abril 04, 2007

BLOC D'ALUMNES:
Petits escriptors de Flix

Volia un bloc on els meus alumnes pengessin els seus treball creatius, expressió escrita, oral i plàstica. Si utilitzava un bloc comercial (blogger) no em feia gràcia haver de fer usuaris els alumnes d’una web comercial i això era necessari si volia que ells mateixos es pengessin els seus propis treballs. Per tot això vaig instal·lar a l'espai PHP de la XTEC (phobos) un blog utilitzant el gestor de continguts WordPress. Cliqeu sobre la imatge i podreu veure'l.

D’entrada vaig tenir sempre clar que en accedir-hi es veuria sempre una mateixa pàgina inicial, no era important veure la darrera entrada, el més important és poder arribar a totes. Per això vaig modificar els accessos i a l’inici del bloc sempre es veu una pàgina de presentació que explica la finalitat del mateix. A partir d’aquesta pàgina es pot triar, des del costat, quina categoria de treballs vols veure i, altres pàgines en les quals també hi ha treballs però recollits de manera conjunta. També es pot accedir a la pàgina autors dels bloc, aquesta la considero una pàgina importantíssima, en accedir-hi es veu el llistat d’usuaris, de manera que clicant sobre un usuari es veuen tots els treballs de totes les categories que ha aportat al bloc aquell usuari.

1 comentari:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.